Leveringsvoorwaarden

Bestelling en levering
Via onze webshop en per e-mail kunt u ons 24 uur per dag uw orders doorgeven.
Telefonisch zijn wij bereikbaar tijdens kantooruren. Wij doen ons uiterste best uw order zo spoedig mogelijk te verwerken en bij u af te leveren. Voor vervoer binnen Nederland hanteren wij een Franco-huis-grens van € 295,- orderwaarde. Met uitzondering van de waddeneilanden. Hiervoor hanteren wij een orderwaarde van € 500,- . Bij zendingen naar het buitenland zijn de transportkosten op aanvraag. Voor zendingen die niet franco zijn, berekenen wij de geldende verzendtarieven.

Pakketdienst
Natuurlijk is het ook mogelijk, op uw verzoek, kleine spoedpakketten per Pakketdienst te verzenden. Hiervoor hanteren wij de geldende transporttarieven.


Kleine orderkosten
Voor orders kleiner dan € 25,- rekenen wij € 6,- orderkosten. Verder hanteren wij de geldende transporttarieven.


Retourprocedure


Retouren en reparaties:
• Retourgoederen dienen heel en netjes in de originele verpakking bij ons retour te komen om voor vergoeding in aanmerking te komen.
• Voor retouren binnen de garantieperiode dient u een geldig (kopie van het) aankoopbewijs mee te sturen. Zonder dit bewijs, kunnen wij geen garantie geven!
• Wij nemen geen vervallen assortiment retour.
• Voor retouren moeten wij minimaal 10% kosten berekenen.
• Altijd een ingevuld retourformulier (zoals op de site staat) bij uw retourgoederen voegen.


Klachten over werkschoenen/(schoen)klompen, laarzen, kleding etc.:
• Om voor vergoeding/reparatie in aanmerking te komen moet het artikel schoon zijn en kleding gewassen.
• Versleten paren komen uiteraard niet voor vergoeding in aanmerking.
• Retourparen altijd voorzien van een duidelijke reden (wat/waarom) en geldig aankoopbewijs.


Aangaande kleine defecten (bijv. haakje los): gezien het feit dat in deze gevallen portokosten niet in verhouding staan tot het bedrag aan reparatiekosten, verzoeken wij u deze defecten door uw plaatselijke schoenmaker te laten repareren.


Reparatie van (elektrische) apparaten:
• Voor apparaten die wij onder garantie repareren, dient u een geldig (kopie van het) aankoopbewijs mee te sturen. Zonder dit bewijs, kunnen wij geen garantie geven!
• Valt de aankoopdatum van het apparaat binnen de garantietermijn dan worden reparaties uiteraard kosteloos uitgevoerd.
• Buiten de garantietermijn worden de vervangen delen en de arbeidsduur in rekening gebracht.
• Voor onderzoek naar reparatie brengen wij € 15,- in rekening. Uiteraard zullen wij dit alleen in rekening brengen als de reparatie niet door ons wordt uitgevoerd.


Retouren altijd via uw vertegenwoordiger laten lopen


CE-certificering
Voor zover nodig zijn de meeste van onze artikelen CE gecertificeerd. In deze gevallen staat het CE-keurmerk op het artikel vermeld.


Betaling van uw facturen dient te geschieden binnen 30 dagen na factuurdatum.


Gebruikt fotomateriaal in deze catalogus kan afwijken van het huidige assortiment.
Niets uit deze uitgave mag worden overgenomen zonder schriftelijke toestemming van de uitgever.